Översikt

Vår återbetalnings- och returpolicy gäller i 30 dagar. Om 30 dagar har gått sedan ditt köp kan vi inte erbjuda en fullständig återbetalning eller utbyte.
För att vara berättigad till en retur måste din produkt vara oanvänd och i samma skick som när du mottog den. Den måste också vara i originalförpackningen.

Icke-returnerbara föremål:

    • Presentkort
    • Nedladdningsbara programvaruprodukter
    • Vissa artiklar inom hälsa och personlig vård

För att slutföra din retur kräver vi ett kvitto eller köpbevis.

Vänligen skicka inte ditt köp till tillverkaren.

Det finns vissa situationer där endast partiella återbetalningar beviljas:

      • Vilken artikel som helst som inte är i sitt originalskick, är skadad eller saknar delar av anledningar som inte beror på vårt fel
      • Vilken artikel som helst som returneras mer än 14 dagar efter leverans


    Återbetalningar

    När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har mottagit din returnerade produkt. Vi meddelar även om godkännande eller avslag av din återbetalning.

    Om godkänd, kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att appliceras på ditt kreditkort eller ursprungliga betalningssätt inom ett visst antal dagar.

    Sen eller saknad återbetalning

    Om du ännu inte har fått en återbetalning, kontrollera först ditt bankkonto igen.
    Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.
    Kontakta sedan din bank. Det finns ofta lite bearbetningstid innan en återbetalning publiceras.
    Om du har gjort allt detta och ändå inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på zhaoming.sun@gmail.com.

    Reavaror

    Endast varor till ordinarie pris kan återbetalas. Reavaror kan inte återbetalas.

    Utbetalningar

    Vi ersätter bara produkter om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta ut en produkt, skicka oss ett e-postmeddelande på {e-postadress} och skicka din produkt till: {fysisk adress}.

    Presenter

    Om varan märktes som en present när den köptes och skickades direkt till dig, får du ett presentkort för värdet av din retur. När den returnerade varan är mottagen, skickas en presentkort till dig.

    Om varan inte märktes som en present när den köptes, eller om gåvogivaren hade ordern skickad till sig själv för att ge till dig senare, skickar vi en återbetalning till gåvogivaren och de får reda på din retur.

    Returförsändelser

    För att returnera din produkt ska du skicka din produkt till: Östra Mårtensgatan 15, 22361 Lund.

    Du ansvarar för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera din produkt. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning dras kostnaden för returfrakt från återbetalningen.
    Beroende på var du bor kan tiden det tar för ditt utbytta produkt att nå dig variera.
    Om du returnerar dyrare varor bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi kan inte garantera att vi kommer att få tillbaka din retur.

    Behöver du hjälp?

    Kontakta oss på zhaoming.sun@gmail.com för frågor om återbetalningar och returer.